Γενικοί όροι και προϋποθέσεις και πληροφορίες για τους καταναλωτές
Οι μεταφράσεις σε άλλες γλώσσες έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και πρέπει να εκλαμβάνονται ως λεγόμενες ευγενικές μεταφράσεις. Μόνο οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις και οι Πληροφορίες για τον Καταναλωτή στα γερμανικά είναι νομικά δεσμευτικοί.
Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις (ΓΟΠ) και Πληροφορίες για τον Καταναλωτή της MEO Vertriebs GmbH, από τον Μάρτιο του 2025, εφεξής αναφερόμενη ως -MEO-.
§ 1 Γενικές πληροφορίες και πεδίο εφαρμογής
1.) Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και των ιστοσελίδων της MEO Vertriebs GmbH.
2.) Καταναλωτές κατά την έννοια των παρόντων όρων και προϋποθέσεων είναι τα φυσικά πρόσωπα που συνάπτουν μια δικαιοπραξία για σκοπό που δεν μπορεί να αποδοθεί στην εμπορική ή ανεξάρτητη επαγγελματική τους δραστηριότητα. Επιχειρηματίες κατά την έννοια των παρόντων όρων και προϋποθέσεων είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή νομικά πρόσωπα ή νομικά ικανές προσωπικές εταιρείες που, όταν συνάπτουν μια δικαιοπραξία, ενεργούν κατά την άσκηση της εμπορικής ή ανεξάρτητης επαγγελματικής τους δραστηριότητας. Οι χονδρέμποροι είναι επιχειρηματίες που λαμβάνουν ξεχωριστή πρόσβαση χονδρεμπόρου για το σκοπό αυτό μέσω αντίστοιχης διαπίστευσης και ποσοτήτων παραγγελίας από εμάς- οι διατάξεις για τους επιχειρηματίες ισχύουν φυσικά και γι' αυτούς αναλόγως. Πελάτες κατά την έννοια των παρόντων όρων και προϋποθέσεων είναι οι καταναλωτές καθώς και οι επιχειρηματίες και οι χονδρέμποροι.
3.) Αποκλίνοντες, αντικρουόμενοι ή συμπληρωματικοί γενικοί όροι και προϋποθέσεις δεν γίνονται μέρος της σύμβασης, ακόμη και αν είναι γνωστοί, εκτός εάν η ισχύς τους συμφωνηθεί ρητά εγγράφως.
§ 2 Σύναψη σύμβασης, επιφύλαξη αυτοπαράδοσης
1.) Οι προσφορές μας υπόκεινται σε αλλαγές. Διατηρούμε το δικαίωμα τεχνικών αλλαγών καθώς και αλλαγών στο σχήμα, το χρώμα ή/και το βάρος εντός εύλογων ορίων.
2.) Με την παραγγελία των αγαθών, ο καταναλωτής δηλώνει δεσμευτικά ότι επιθυμεί να αγοράσει τα παραγγελθέντα αγαθά.
3.) Εάν ο καταναλωτής παραγγείλει τα αγαθά ηλεκτρονικά, θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή της παραγγελίας χωρίς καθυστέρηση. Η απλή επιβεβαίωση της παραλαβής στον πελάτη δεν συνιστά δεσμευτική αποδοχή της παραγγελίας. Ωστόσο, η επιβεβαίωση παραλαβής μπορεί να συνδυαστεί με τη δήλωση αποδοχής. Η αποδοχή γίνεται εγγράφως ή με την παράδοση των αγαθών στον πελάτη. Μέχρι τη δεσμευτική αποδοχή εκ μέρους μας, ο πελάτης δεν έχει καμία νομική αξίωση για παράδοση. Έχουμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την αποδοχή μιας παραγγελίας - για παράδειγμα μετά από έλεγχο της πιστοληπτικής ικανότητας του πελάτη. Έχουμε το δικαίωμα να περιορίσουμε την παραγγελία στις συνήθεις οικιακές ποσότητες.
§ 3 Παράδοση- επιφύλαξη αυτοπαράδοσης
1.) Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στην προσφορά, ο χρόνος παράδοσης είναι 3-5 ημέρες. Σε περίπτωση πληρωμής με προκαταβολή, η προθεσμία παράδοσης αρχίζει την επομένη της έκδοσης της εντολής πληρωμής στην τράπεζα μεταφοράς- σε περίπτωση άλλων τρόπων πληρωμής, αρχίζει την επομένη της σύναψης της σύμβασης και λήγει στο τέλος της τελευταίας ημέρας της προθεσμίας. Εάν η τελευταία ημέρα της προθεσμίας πέσει σε Σάββατο, Κυριακή ή σε αργία που αναγνωρίζεται από το κράτος στον τόπο παράδοσης, η επόμενη εργάσιμη ημέρα αντικαθιστά την ημέρα αυτή.
2.) Εάν δεν υπάρχουν όλα τα παραγγελθέντα προϊόντα σε απόθεμα, δικαιούμαστε να προβούμε σε μερική παράδοση με δικά μας έξοδα, εφόσον αυτό είναι εύλογο για εσάς.
3.) Εάν η παράδοση των προϊόντων αποτύχει με δική σας υπαιτιότητα παρά τις τρεις προσπάθειες παράδοσης, μπορούμε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση. Τυχόν καταβληθείσες πληρωμές θα επιστραφούν αμέσως.
4.) Η σύμβαση συνάπτεται υπό την προϋπόθεση της ορθής και έγκαιρης παράδοσης σε εμάς από τους προμηθευτές μας. Αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που δεν ευθυνόμαστε εμείς για τη μη παράδοση, ιδίως εάν έχει συναφθεί με τον προμηθευτή μας σύμφωνη αντισταθμιστική συναλλαγή. Ο πελάτης ενημερώνεται αμέσως για τη μη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας. Το αντίτιμο θα επιστραφεί αμέσως ή θα παραδοθεί ένα προϊόν αντικατάστασης ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Εάν τα αγαθά δεν είναι της αρεσκείας μας, μπορούν να επιστραφούν με δικά μας έξοδα.
§ 4 Παρακράτηση κυριότητας
1.) Στην περίπτωση συμβάσεων με καταναλωτές, διατηρούμε την κυριότητα των αγαθών μέχρι την πλήρη εξόφληση όλων των απαιτήσεων που απορρέουν από μια τρέχουσα επιχειρηματική σχέση.
2.) Ο πελάτης υποχρεούται να μεταχειρίζεται τα αγαθά με προσοχή. Εάν απαιτούνται εργασίες συντήρησης και επιθεώρησης, ο πελάτης οφείλει να τις εκτελεί τακτικά με δικά του έξοδα.
3.) Ο πελάτης υποχρεούται να μας ενημερώνει αμέσως για οποιαδήποτε πρόσβαση τρίτων στα αγαθά, για παράδειγμα σε περίπτωση κατάσχεσης, καθώς και για οποιαδήποτε ζημία ή καταστροφή των αγαθών. Ο πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως για κάθε αλλαγή της κυριότητας των αγαθών ή για τη δική του αλλαγή κατοικίας.
4.) Έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση και να απαιτήσουμε την επιστροφή των αγαθών, εάν ο πελάτης ενεργεί κατά παράβαση της σύμβασης, ιδίως σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής ή παράβασης υποχρέωσης σύμφωνα με τις παραγράφους 2. και 3. της παρούσας διάταξης.
5.) Ο επιχειρηματίας δικαιούται να μεταπωλεί τα αγαθά στο πλαίσιο της συνήθους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Με την παρούσα εκχωρεί σε εμάς όλες τις απαιτήσεις ύψους του ποσού του τιμολογίου που του αναλογούν έναντι τρίτου λόγω της μεταπώλησης. Αποδεχόμαστε την εκχώρηση. Μετά την εκχώρηση, ο επιχειρηματίας εξουσιοδοτείται να εισπράξει την απαίτηση. Διατηρούμε το δικαίωμα να εισπράξουμε εμείς οι ίδιοι την απαίτηση μόλις ο επιχειρηματίας δεν εκπληρώσει κανονικά τις υποχρεώσεις του και περιέλθει σε αδυναμία πληρωμής.
§ 5 Δικαίωμα ακύρωσης
1.) Παρακαλούμε διαβάστε τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση μιας παραγγελίας από το διαδικτυακό μας κατάστημα.
Οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα ακύρωσης σύμφωνα με τις ακόλουθες διατάξεις:
------------------
Πολιτική ακύρωσης
Δικαίωμα ακύρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών χωρίς να δώσετε αιτιολογία.
Η προθεσμία ακύρωσης είναι δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα...
- κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος που έχετε ορίσει, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, έχετε παραλάβει τα αγαθά, εάν έχετε παραγγείλει ένα ή περισσότερα αγαθά στο πλαίσιο μιας ενιαίας παραγγελίας και τα αγαθά ή τα αγαθά παραδίδονται ομοιόμορφα-
- κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος που έχετε ορίσει, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, έχετε παραλάβει τα τελευταία αγαθά. εάν έχετε παραγγείλει περισσότερα εμπορεύματα στο πλαίσιο μιας ενιαίας παραγγελίας και τα εμπορεύματα παραδίδονται χωριστά-
- κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος που έχετε ορίσει, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, έχετε λάβει στην κατοχή σας την τελευταία μερική αποστολή ή το τελευταίο αντικείμενο. εάν έχετε παραγγείλει αγαθά που παραδίδονται σε διάφορες επιμέρους αποστολές ή τεμάχια-
------------------
Εάν ισχύουν πολλές από τις ανωτέρω εναλλακτικές λύσεις, η περίοδος ακύρωσης αρχίζει μόνο όταν εσείς ή ένας τρίτος που έχετε ορίσει, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, έχει λάβει στην κατοχή του τα τελευταία αγαθά ή την τελευταία επιμέρους αποστολή ή το τελευταίο τεμάχιο.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να μας ενημερώσετε, MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Γερμανία, Τηλ. +49 2366 500 500, Φαξ: 02366 / 500 510, eMail: [email protected], για την απόφασή σας να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση με σαφή δήλωση (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, φαξ ή e-mail). Για να τηρήσετε την προθεσμία ακύρωσης, αρκεί να στείλετε την ανακοίνωσή σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν από την εκπνοή της προθεσμίας ακύρωσης. Μπορείτε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το υπόδειγμα του εντύπου ακύρωσης ή άλλη σαφή δήλωση στην ιστοσελίδα μας http://www.meo.de/catalog/widerrufsformular.php, επίσης ηλεκτρονικά. Εάν κάνετε χρήση αυτής της δυνατότητας, θα σας αποστείλουμε επιβεβαίωση παραλαβής της εν λόγω ακύρωσης χωρίς καθυστέρηση (π.χ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
Συνέπειες της ακύρωσης
Εάν ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από το γεγονός ότι έχετε επιλέξει διαφορετικό τύπο παράδοσης από τον φθηνότερο τυποποιημένο τύπο παράδοσης που προσφέρουμε), αμέσως και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα κατά την οποία λάβαμε την ειδοποίηση για την ακύρωσή σας της παρούσας σύμβασης. Για την εν λόγω επιστροφή, θα χρησιμοποιήσουμε το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά μαζί σας- σε καμία περίπτωση δεν θα χρεωθείτε με οποιαδήποτε έξοδα για την εν λόγω επιστροφή.
Μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή μέχρι να λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρι να προσκομίσετε αποδείξεις ότι επιστρέψατε τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα. Πρέπει να μας επιστρέψετε ή να μας παραδώσετε τα αγαθά αμέσως και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την ακύρωση της παρούσας σύμβασης. Η προθεσμία τηρείται εάν αποστείλετε τα αγαθά πριν από την παρέλευση της προθεσμίας των δεκατεσσάρων ημερών. Τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών βαρύνουν εσάς.
Ευθύνεστε μόνο για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από χειρισμούς πέραν αυτών που είναι απαραίτητοι για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
------------------
Το δικαίωµα ακύρωσης δεν ισχύει
- σε συµβάσεις εξ αποστάσεως για την παράδοση αγαθών που δεν είναι προκατασκευασµένα και για την κατασκευή των οποίων η ατοµική επιλογή ή ο καθορισµός από τον καταναλωτή είναι καθοριστικός ή τα οποία είναι σαφώς προσαρµοσµένα στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή,
Το δικαίωμα ακύρωσης λήγει πρόωρα στην περίπτωση συμβάσεων εξ αποστάσεως
- για την παράδοση σφραγισμένων αγαθών που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν η σφραγίδα τους έχει αφαιρεθεί μετά την παράδοση-
- για την παράδοση αγαθών εάν έχουν αναμιχθεί αδιαχώριστα με άλλα αγαθά μετά την παράδοση λόγω της φύσης τους-
Παρακαλούμε αποφύγετε ζημιές και μολύνσεις. Εάν είναι δυνατόν, παρακαλούμε να μας επιστρέψετε τα εμπορεύματα στην αρχική τους συσκευασία με όλα τα εξαρτήματα και τα συστατικά της συσκευασίας. Εάν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιήστε προστατευτική εξωτερική συσκευασία. Εάν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε κατάλληλη συσκευασία για να εξασφαλίσετε επαρκή προστασία από ζημιές κατά τη μεταφορά, προκειμένου να αποφύγετε αξιώσεις αποζημίωσης λόγω ζημιών που προκλήθηκαν από ελαττωματική συσκευασία. Λάβετε υπόψη ότι αυτές οι λεπτομέρειες δεν αποτελούν προϋπόθεση για την αποτελεσματική άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης.
§ 6 Αποζημίωση
1.) Η προσφερόμενη τιμή αγοράς είναι δεσμευτική. Στην τιμή αγοράς περιλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ. Για φορολογητέες παραδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο (αξία τιμολογίου μικρότερη από 135,00 GBP) εκδίδονται μόνο απλοποιημένα τιμολόγια (χωρίς τιμολόγια ΦΠΑ), καθώς πρόκειται για παραδόσεις σε τελικούς πελάτες. Σε περίπτωση αγορών μέσω ταχυδρομικής παραγγελίας, η τιμή αγοράς υπόκειται σε κατ' αποκοπήν χρέωση παράδοσης. Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα πρόσθετο κόστος όταν η παραγγελία γίνεται μέσω εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει το τίμημα αγοράς με αντικαταβολή, τραπεζικό έμβασμα ή πιστωτική κάρτα. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η προέγκριση πραγματοποιείται χωρίς χρέωση κατά την παραγγελία. Το ποσό θα χρεωθεί κατά την παράδοση (σε περίπτωση τμηματικών παραδόσεων, τμηματικό ποσό και έξοδα αποστολής κατ' αναλογία- σε περίπτωση μεταγενέστερων παραδόσεων, τμηματικό ποσό και έξοδα αποστολής κατ' αναλογία). Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, θα χρεωθεί επιπλέον τέλος 10,00 ευρώ από τον διανομέα επί τόπου.
2.) Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει το τίμημα αγοράς το αργότερο εντός 10 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Μετά την πάροδο αυτής της προθεσμίας, ο πελάτης βρίσκεται σε υπερημερία.
3.) Ο πελάτης έχει δικαίωμα συμψηφισμού μόνο εφόσον οι ανταπαιτήσεις του έχουν νόμιμα βεβαιωθεί, αναγνωριστεί από εμάς ή βασίζονται στην ίδια συμβατική σχέση. Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει δικαίωμα παρακράτησης μόνο εάν η ανταπαίτησή του βασίζεται στην ίδια συμβατική σχέση.
§ 7 Ελάχιστος κύκλος εργασιών / ελάχιστη προσαύξηση ποσότητας για τους χονδρέμπορους
Προκειμένου να μπορέσουν οι πελάτες μας χονδρέμποροι να επωφεληθούν από αντίστοιχα πλεονεκτήματα τιμών, συμφωνείται γι' αυτούς ελάχιστος κύκλος εργασιών ανά παραγγελία 500,00 ευρώ (καθαρά). Σε περίπτωση που αυτό υπολείπεται μία φορά, έχουμε το δικαίωμα να χρεώσουμε προσαύξηση ελάχιστης ποσότητας 50 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
§ 8 Μεταβίβαση του κινδύνου
1.) Εάν ο αγοραστής είναι επιχειρηματίας, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας φθοράς των εμπορευμάτων μεταβιβάζεται στον αγοραστή κατά την παράδοση, σε περίπτωση πώλησης κατά την παράδοση των εμπορευμάτων στον μεταφορέα, στον μεταφορέα ή σε άλλο πρόσωπο ή οργανισμό που έχει οριστεί να εκτελέσει την αποστολή.
2.) Εάν ο αγοραστής είναι καταναλωτής, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας φθοράς του πωλούμενου πράγματος δεν μεταβαίνει στον αγοραστή πριν από την παράδοση του πράγματος, ακόμη και στην περίπτωση πώλησης με αποστολή. Εάν ο αγοραστής καθυστερεί την παραλαβή, αυτή θεωρείται ισοδύναμη με την παράδοση.
§ 9 Εγγύηση
1.) Ισχύει η νόμιμη εγγύηση, εκτός εάν παρεκκλίνει παρακάτω.
2.) Εάν ο αγοραστής είναι επιχειρηματίας, θα παράσχουμε αρχικά εγγύηση για ελαττώματα των αγαθών κατά την κρίση μας με επισκευή ή αντικατάσταση.
3.) Οι επιχειρηματίες πρέπει να μας ειδοποιήσουν εγγράφως για εμφανή ελαττώματα εντός προθεσμίας δύο εβδομάδων από την παραλαβή των αγαθών, διαφορετικά αποκλείεται η διεκδίκηση της αξίωσης εγγύησης. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η έγκαιρη αποστολή. Ο επιχειρηματίας φέρει το πλήρες βάρος της απόδειξης για όλες τις απαιτήσεις της αξίωσης, ιδίως για το ίδιο το ελάττωμα, για το χρόνο διαπίστωσης του ελαττώματος και για το έγκαιρο της ειδοποίησης για το ελάττωμα.
4.) Για τους επιχειρηματίες, η περίοδος εγγύησης είναι ένα έτος από την παράδοση των αγαθών. Αυτό δεν ισχύει εάν ο πελάτης δεν μας έχει ειδοποιήσει εγκαίρως για προφανή ελαττώματα (παράγραφος 2 της παρούσας διάταξης). Για τους καταναλωτές, η προθεσμία παραγραφής είναι δύο έτη από τη μεταβίβαση του κινδύνου των αγαθών. Για τα μεταχειρισμένα αγαθά, η προθεσμία παραγραφής είναι ένα έτος από τη μεταβίβαση του κινδύνου των αγαθών.
5.) Εάν ο αγοραστής είναι επιχειρηματίας, ως ποιότητα των αγαθών θεωρείται ότι συμφωνείται μόνο η περιγραφή του προϊόντος από τον κατασκευαστή. Δημόσιες δηλώσεις, προωθητικές ενέργειες ή διαφημίσεις του κατασκευαστή δεν συνιστούν συμβατική περιγραφή της ποιότητας των αγαθών.
6.) Ο πελάτης δεν λαμβάνει από εμάς καμία εγγύηση με τη νομική έννοια. Οι εγγυήσεις του κατασκευαστή παραμένουν ανεπηρέαστες από αυτό.
§ 10 Περιορισμοί ευθύνης
1.) Σε περίπτωση ελαφρά αμελούς παράβασης καθήκοντος, η ευθύνη μας περιορίζεται στην προβλέψιμη, συμβατικά τυπική, άμεση μέση ζημία ανάλογα με το είδος των αγαθών. Αυτό ισχύει και για ελαφρά αμελείς παραβάσεις καθήκοντος από τους νόμιμους εκπροσώπους ή τους πληρεξουσίους μας. Δεν ευθυνόμαστε έναντι των επιχειρηματιών για ελαφρά αμελείς παραβάσεις ασήμαντων συμβατικών υποχρεώσεων
2.) Οι παραπάνω περιορισμοί ευθύνης δεν ισχύουν για αξιώσεις του πελάτη που απορρέουν από την ευθύνη προϊόντων. Επιπλέον, οι περιορισμοί ευθύνης δεν ισχύουν σε περίπτωση σωματικής βλάβης ή βλάβης της υγείας που μας αποδίδεται ή σε περίπτωση απώλειας της ζωής του πελάτη ή παραβίασης ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων. Οι ουσιώδεις συμβατικές υποχρεώσεις είναι αφηρημένες υποχρεώσεις των οποίων η εκπλήρωση είναι απαραίτητη για την ορθή εκτέλεση της σύμβασης και στην τήρηση των οποίων μπορεί να βασίζεται τακτικά ένα συμβαλλόμενο μέρος.
§ 11 Πνευματικά δικαιώματα και συμφωνίες χρήσης
1.) Με την αγορά ή/και την πώληση προϊόντων MEO, ο πελάτης δεν αποκτά δικαιώματα εμπορικής χρήσης του λογότυπου MEO ή των εμπορικών σημάτων μας πέραν των νομικών διατάξεων.
2.) Ειδικότερα, αυτό δεν εξουσιοδοτεί τον πελάτη να αντιγράψει, να χρησιμοποιήσει ή/και να χρησιμοποιήσει τις φωτογραφίες των προϊόντων μας ή/και τα κείμενα των προϊόντων που δημιουργήθηκαν με σημαντική παραγωγή και κόστος, έστω και εν μέρει. Για το σκοπό αυτό, παρέχουμε ξεχωριστές συμφωνίες χρήσης τις οποίες συνάπτουμε με επιλεγμένους πελάτες. Σε περίπτωση παραβίασης της απαγόρευσης χρήσης θα προβούμε σε νομικές ενέργειες. Εκτός από άλλες αποζημιώσεις, διατηρούμε ιδίως το δικαίωμα να χρεώνουμε αντίστοιχα τέλη χρήσης για μη εξουσιοδοτημένη χρήση.
§ 12 Νόμος περί επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (VBSG)
1.) Δεν συμμετέχουμε σε διαδικασίες επίλυσης διαφορών ενώπιον επιτροπής διαιτησίας καταναλωτών.
§ 13 Τελικές διατάξεις
1.) Εφαρμόζεται το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, εξαιρουμένης της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις διεθνείς πωλήσεις αγαθών.
2.) Εάν ο πελάτης είναι έμπορος, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό ταμείο δημοσίου δικαίου, αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από την παρούσα σύμβαση είναι η έδρα μας ή το Ντίσελντορφ. Το ίδιο ισχύει και αν ο πελάτης δεν έχει γενικό τόπο δικαιοδοσίας στη Γερμανία ή αν ο τόπος κατοικίας ή συνήθους διαμονής του δεν είναι γνωστός κατά τον χρόνο άσκησης της αγωγής.
3.) Σε περίπτωση που μεμονωμένες διατάξεις της σύμβασης με τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, είναι ή καθίστανται εν όλω ή εν μέρει άκυρες, αυτό δεν επηρεάζει την ισχύ των υπόλοιπων διατάξεων. Η εν όλω ή εν μέρει άκυρη διάταξη αντικαθίσταται από διάταξη της οποίας η οικονομική επιτυχία πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο εκείνη της άκυρης διάταξης.
Πληροφορίες σχετικά με τη σύναψη συμβάσεων στις ηλεκτρονικές επιχειρηματικές συναλλαγές
1. Συμβαλλόμενος εταίρος
Ο συμβατικός σας εταίρος είναι:
MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Γερμανία, Fax: 02366 / 500510, eMail: [email protected]
2. Σύναψη της σύμβασης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, γλώσσα της σύμβασης
Η σύναψη της σύμβασης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές υπόκειται στους προαναφερθέντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας (βλ. παραπάνω).
Η σύμβαση συνάπτεται αποκλειστικά στη γερμανική γλώσσα.
3. Βασικά χαρακτηριστικά των αγαθών, πληροφορίες σχετικά με την πληρωμή και την παράδοση
Τα βασικά χαρακτηριστικά των αγαθών μπορείτε να τα βρείτε στην αντίστοιχη περιγραφή του προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η πληρωμή και η παράδοση πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας (βλ. ανωτέρω) και τις πληροφορίες για τους πελάτες μας στην ιστοσελίδα μας.
4. Αποθήκευση του κειμένου της σύμβασης
Εάν ο καταναλωτής παραγγείλει τα αγαθά ηλεκτρονικά, το κείμενο της σύμβασης θα αποθηκευτεί από εμάς και θα αποσταλεί στον πελάτη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κατόπιν αιτήματος μαζί με τους παρόντες ΓΟΣ.
5τεχνικά βήματα που οδηγούν στη σύναψη της σύμβασης, δυνατότητες διόρθωσης
Ο πελάτης υποβάλλει την προσφορά του μέσω της φόρμας παραγγελίας μας σύμφωνα με την ακόλουθη διαδικασία:
Μόλις βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε, μπορείτε να το τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών χωρίς υποχρέωση κάνοντας κλικ πάνω του. Μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών ανά πάσα στιγμή χωρίς υποχρέωση κάνοντας κλικ στο καλάθι αγορών. Μπορείτε επίσης να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι αγορών ανά πάσα στιγμή. Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι αγορών, κάντε κλικ στο κουμπί πληρωμής. Η παραγγελία γίνεται δεκτή σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας (βλ. παραπάνω).
Πριν από την υποβολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να ελέγξετε ξανά τις καταχωρήσεις σας ανά πάσα στιγμή και να τις διορθώσετε πριν από την τελική αποστολή. Κάνοντας κλικ στο κουμπί αγοράς ολοκληρώνετε τη διαδικασία παραγγελίας. Η διαδικασία μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή κλείνοντας το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης.
6. Περαιτέρω πληροφορίες
Οι πληροφορίες αυτές δεν είναι εξαντλητικές. Περαιτέρω προσυμβατικές υποχρεώσεις πληροφόρησης παρέχονται άμεσα σε σχέση με το προσφερόμενο προϊόν και στο πλαίσιο της διαδικασίας παραγγελίας.
Υποχρέωση πληροφόρησης σύμφωνα με τον κανονισμό για τις μπαταρίες
Σε σχέση με την πώληση μπαταριών ή επαναφορτιζόμενων μπαταριών ή με την παράδοση συσκευών που περιέχουν μπαταρίες ή επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, εμείς ως πωλητής είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώνουμε τον αγοραστή για τα ακόλουθα σύμφωνα με τον κανονισμό για τις μπαταρίες (BatterieVO):
Οι μπαταρίες δεν πρέπει να απορρίπτονται μαζί με τα οικιακά απορρίμματα. Ως τελικός χρήστης, είστε νομικά υποχρεωμένος να επιστρέφετε τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες. Μετά τη χρήση, μπορείτε να επιστρέψετε τις μπαταρίες δωρεάν στο σημείο πώλησης (MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, 45699 Herten) ή στη γειτονιά σας (π.χ. στα δημοτικά σημεία συλλογής). Μπορείτε επίσης να μας επιστρέψετε τις μπαταρίες ταχυδρομικώς. Οι μπαταρίες ή οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που περιέχουν επιβλαβείς ουσίες επισημαίνονται με το σύμβολο ενός διαγραμμένου κάδου απορριμμάτων. Η χημική ονομασία του ρύπου βρίσκεται δίπλα σε αυτό το σύμβολο του κάδου απορριμμάτων. Το "Cd" σημαίνει κάδμιο, το "Pb" σημαίνει μόλυβδο και το "Hg" σημαίνει υδράργυρο.
Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με πιθανές πρόσθετες δαπάνες:
Δεν θα επιβαρυνθείτε με πρόσθετα έξοδα (όλοι οι φόροι και οι δασμοί περιλαμβάνονται ήδη στην τιμή αγοράς) εάν ο τόπος κατοικίας ή παράδοσης βρίσκεται εντός της ΕΕ (Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Κάτω Χώρες, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία) ή του ΕΟΧ (Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία). Εάν ο τόπος κατοικίας σας ή ο τόπος παράδοσης βρίσκεται εκτός της ΕΕ/ΕΟΧ, ενδέχεται να χρεωθούν πρόσθετα έξοδα, όπως εισαγωγικοί δασμοί, τοπικός ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού από τις αρμόδιες αρχές της χώρας σας. Αυτά δεν αποτελούν δική μας ευθύνη και πρέπει να καταβληθούν απευθείας στις τελωνειακές ή φορολογικές αρχές. Εμείς χρεώνουμε μόνο τα έξοδα αποστολής, αλλά όχι τους εισαγωγικούς δασμούς ή τα τελωνειακά τέλη στη χώρα παραλήπτη. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με αυτό το θέμα, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες τελωνειακές ή φορολογικές αρχές πριν από την παραγγελία για να ενημερωθείτε για τυχόν πρόσθετα έξοδα.
Σημαντική σημείωση σχετικά με την εισαγωγή και το νομικό παραδεκτό:
Ως αγοραστής, είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε μπορούν να εισαχθούν νόμιμα στη χώρα σας. Παρακαλείστε να ενημερωθείτε εκ των προτέρων για τους ισχύοντες τελωνειακούς και εισαγωγικούς κανονισμούς, καθώς και για τυχόν περιορισμούς ή απαγορεύσεις ορισμένων προϊόντων. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη εάν η εισαγωγή των προϊόντων στη χώρα σας απορριφθεί λόγω των τοπικών νόμων ή κανονισμών. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω άρνησης εισαγωγής, ενδέχεται να προκύψουν πρόσθετα έξοδα, τα οποία πρέπει να επιβαρύνουν τον αγοραστή. Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τις αρμόδιες αρχές της χώρας σας.